پروژه تمرین برنامه حسابداری هلو

دوستان و هنرجویان عزیز به دلیل اینکه یادگیری برنامه حسابداری هلو نیاز به تمرین مداوم دارد،برایتان یک پروژه حسابداری برنامه هلو قرار داده ام که بتوانید با یک پروژه تقریبا واقعی بیشتر برنامه هلو را تمرین کنید. در ضمن دوستانی که تمایل دارند نرم افزار هلو نسخه آموزشگاهی را تهیه نمایند میتوانند تماس گرفته تا برایشان تهیه نمایم.

دوستانی که در کارکردن با برنامه به مشکل برمیخورند میتوانند تماس گرفته و مشکل آنها را برطرف نماییم.

برای دانلود بر روی گزینه دانلود کلیک کنید.

 

دانلود



نظرات شما عزیزان:

نصیری
ساعت20:01---21 اسفند 1396
سلام اولا تشکر بخاطره زحمتی که میکشید مخصوصا برای ما مبتدی ها من این نمونه سوالتون رو کپی گرفتم دارم روش کار میکنم چند تا جاش به مشکل خوردم میخواستم ببینم اگر تو تلگرام گروه دارید عضو شم اگه نه نه باهاتون تماس بگیرم راهنماییم کنید لطفا واینکه بازم نمونه سواال دارید ؟؟؟
پاسخ: سلام در تلگرام سوالاتتونو مطرح کنید


سارا
ساعت16:46---2 آبان 1396
سلام ,تعدادی نسخه آموزشی هلو میخاستم چه قیمت هست؟ موفق نشدم باهاتون تماس بگیرم
پاسخ: شماره تماس 09357759626


اورش هستم
ساعت11:31---19 مرداد 1396
سلام پروژه خیلی خوبی گزاشتید بنده مدرس برنامه هلو هستم اگر امکان داره پروژه های بیشتری بزارید و و سندهارو اگر بزارید ممنون میشم


امیر حسین
ساعت15:01---10 مرداد 1396
با عرض سلام
دارای لیسانس حسابداری هستم ولی برای استخدام هیچ سابقه اجرایی ندارم .نظر شما رو در مورد گذرندون دوره های آموزشی حسابداری و نرم افزار بصورت پیشرفته میخاستم بدونم.با سپاس فراوان
پاسخ: سلام شما باید حتما دوره های حسابداری ویژه بازارکار رو بگذرونید. البته هر جایی نه. باید این مواردو بلد باشید. ارزش افزوده و اظهارنامه ارزش افزوده. گزارشات فصلی ماده 169 مکرر. تهیه لیست بیمه و مالیات برحقوق. آشنایی با نرم افزار های هلو. سپیدار و رافع و اکسل اینا از مهمترین مباحثی است که در بازار کار با اونا درگیر هستید. باید تسلط کامل داشته باشید.


مریم
ساعت16:50---23 فروردين 1396
با سلام و خسته نباشید. برای انبارگردانی در نرم افزار هلو باید از چه راهی استفاده کنم. خصوصا اینکه م انبار در سیستم با م انبار در واقعیت متفاوته. ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ:سلام از قسمت انبار گردانی باید انجام بشه توضیحات بیشتر در تلگرام پیام بزارید


مریم
ساعت16:48---23 فروردين 1396
با سلام وخسته نباشید. اگه ممکنه من رو راهنمایی کنید باید از چه راهی استفاده کنم تا بتونم م انبارم رو بگیرم

سارا
ساعت13:09---11 اسفند 1395
سلام
من حدود یه ماهه دوره های اموزشی نرم افزار هلو رو گذروندم اماکارم گیرم نمیاد چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام فقط آشنایی با نرم افزار باعث نمیشه کار پیدا کنید. باید مباحث دیگه هم بلد باشید و اینکه باید جسور باشید در حسابداری و برای پیدا کردن کار باید تلاش بیشتری کنید


مريم
ساعت19:12---29 شهريور 1395
سلام اگه ميشه جواب سوالات رو واسم بفرستين ممنون ميشم.
پاسخ:سلام تمام سوالات من بدون پاسخ می باشد


مهرام سعادت آملی
ساعت11:34---7 آبان 1394
با سلام من کارشناس مدیر صنعتیم . و زمینه اصلی فعالیتم در حسابرسی میباشد. میخواهم در کنار باقی نرم افزار هایم نرم افزار شما رو هم کار کنم و بفروشم. لطفا نسخه آزمایشی و کاتالوگ . با تشکر
آدرس :شهرستان آمل انتهای ده متری اول نور کوی فلاح نوا پلاک 15 کد پستی 4616843356 مهرام سعادت
پاسخ: شما هزینه 70000 تومانی را واریز کنید من نرم افزار و براتون ارسال می کنم د رصورت همکاری به صورت درصدی باهم کار میکنیم


امیر
ساعت21:08---5 آبان 1394
سلام
نسخه ازمایشی نرم افزار هلو چنده؟؟؟؟
پاسخ: لطفا تماس بگیرید 09357759626


نصر
ساعت11:29---28 مهر 1394
salam vaght bekhier lotfan gheymat narmafzar amozeshi ro elam konid
پاسخ: برای گرفتن قیمت تماس بگیرید 09357759626


شقایق
ساعت23:14---31 تير 1394
سلام

من یه مبتدیم و فقط یه دوره حسابداری گزروندم و دنبال یه کارم که امنیت شغلی هم داشته باشم هر جا میرم امنیت رو احساس نمیکنم . به اندازه کافی حسابداری استرس داره . میشه کمکم کنین
پاسخ: سلام.لطفا تماس بگیرد تا راهنمایی تون کنم


علی
ساعت11:58---19 تير 1394
سلام

اگه لطف کنید و جواب سوال واسم بفرستین ممنون میشم.

اگه میشه وایم بگید در سوال پروژه تمرین حسابداری هلو گروه اصلی و فرعی رو چی در نظر بگیرم.
پاسخ: گروه اصلی را انبار فروشگاه و انبار مرکزی و گروه فرعی را یخچال، لباس شویی و ...


mani
ساعت13:44---26 خرداد 1394
سلام متاسفانه لینک دانلود که گذاشتید خراب هست

علی
ساعت18:17---16 دی 1393
سلام حامد جان وقت بخیر. از دوستان دوران کارشناسیت هستم تونستی شمارتو برام ایمیل کن باهات تماس بگیریم کارت دارم
پاسخ: سلام شماره من بالای وبلاگم درشت نوشته شده کاش خودت شماره میزاشتی 09357759626


نجفی زاده
ساعت8:25---20 تير 1393
خیلی ممنون عالی بود

زرگر
ساعت19:19---24 بهمن 1392
سلام

آقای مغانلو من از همکارای بهارستان 1 و کارشناس ارشد حسابداریم. برای اوقات بیکاری راهنمایی می کنین.
پاسخ: سلام دوست عزی. خودتونو معرفی میکردید. کار زیاد می توانیم انجام دهیم من خیلی دوست دارم یک تیم خوب حسابداری از بین همکاران تشکییل بدم و کار حسابداری انجام بدهیم. من الان یک شرکت هندی درخواست کار حسابداری کرده که متاسفانه من دست تنهام. کار حسابداری انجام داده اید؟؟


زرگر
ساعت19:17---24 بهمن 1392
با سلام

آقای مغانلو وبلاگ جالب وکاربردیی دارین. از مطالبتون استفاده کردم.ایشاا.. که موفق باشین.
پاسخ: سلام زرگر خوشحالم که وبلاگم نظر شمارو جلب کرده. امیدوارم بتوانم کمکی به شما و دوستانن حسابدارم کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:پروژه,تمرین,برنامه,حسابداری,هلو, | 15:55 | نویسنده : حامد مغانلو |